Va mai fi oare un PageRank Update?

Mă învârt în acest mediu online de multă vreme, iar după cum probabil știți deja, eu iubesc internetul și îmi place să fiu la curent cu tot ce mișcă.

Cei interesați de acest capitol știu că ultimul update de PageRank dat de Google a fost în urmă cu un an de zile, de Moș Nicolae, și a venit total neașteptat, mulți crezând că va fi eliminat definitiv.

Dacă Google făcea în trecut astfel de update-uri o dată la 3 luni, adică de 4 ori pe an, în 2014 n-a existat niciun astfel de update, cel puțin nu este făcut public, însă cu siguranță acest algoritm rulează și se updatează de la zi la zi, numai că noi nu știm exact ce PageRank avem.

Mulți dintre cei interesați de PageRank și de Google spun că nu va mai fi niciun astfel de update și că Google renunță la el, cel puțin pentru moment, însă nimic nu este oficial, așa că va trebui să așteptăm și o știre oficială sau, de ce nu, chiar un update luna asta.

Din punctul meu de vedere, faptul că nu a mai fost niciun update de PageRank a fost o mișcare interesantă făcută de echipa Google, astfel încât acest patern a dezorientat multe persoane care cumpărau link-uri după acești parametrii.

Cei care se ocupă cu optimizarea SEO au găsit însă soluții și nu se mai axează mai deloc pe PageRank, ci pe autoritatea domeniului și a paginii, astfel încât și-au făcut o idee, și deși și autoritatea ca și PageRank-ul de altfel pot fi mânuite, există totuși această unealtă pentru cei care cumpără link-uri în scopul de a influența rezultatele în motoarele de căutare.

Și totuși, mă întreb oare dacă va mai exista un update de PageRank. Voi ce părere aveți?

Lasă un răspuns