Top 8 alimente anti-inflamatorii de consumat fără moderație

Starea de bine tine cel mai adesea si de lucrurile pe care le pui in farfurie. Si numeroase sunt alimentele care permit organismului sa fie mai bine armat contra inflamatiilor. Descopera care ar trebui sa fie consumate neaparat, fara a mai sta prea mult pe ganduri.

Nucile. Fructele uscate si oleaginoase precum nucile sunt excelente surse de oligoelemente, de cupru mai ales. Adica o substanta care are virtuti anti-inflamatorii. In plus, acizii grasi pe care ii contin sunt excelenti pentru a produce prostaglandine ale pacii  care pot bloca inflamatile.

Ceapa rosie. Ceapa rosie este mai bogata in virtuti farta de ceapa alba clasica. Cu cat este mai inchisa, cu atat contine mai multi antioxidanti esentiali pentru buna functionare a organismului, mai ales flavonoizi si acizi grasi omega 3.

Rozmarinul. Plantele aromatice nu numai ca vin cu un plus de gust pentru preparatele tale, dar sunt ideale si pentru detoxifierea organismului. Aici si cazul rozmarinului. In plus, are virtuti drenante si anti-inflamatorii care poate proteja ficatul si trata dureile.

Algele. Cel mai adesea uitate sau ignorate, algele sunt excelente pentru organism. Sunt bogate in fibre si te ajuta in acelasi timp sa iti faci plinul de molecule anti-inflamatorii. In plus, fiecare alga are beneficiile sale: spirulina anti-age, Klamath pentru regenerare celulara…

Strugurii. Strugurii sunt cele mai puternice Fructe cu efeCte anti-inflamatorii. Te ajuta sa iti pastrezi inima sanatoasa. Contine reseveratrol, un « nutricament », care are numeroase beneficii asupra organismului si care se afla si in stafide.

Semintele de in. Semintele de in prezinta doar beneficii pentru sanatate. Sunt bogate in protene, in acizi grasi omega 3 si in magneziu si te ajuta sa lupti contra diabeului si sa iti pastrezi inima sanatoasa.

Broccoli. La fel ca si majoritatea cruciferelor, leguma boccoli contine flavonoide, anti-oxidanti celebri pentru beneficiile lor asupra organismului. Sunt excelente anti-inflamatorii si pot lupta de minune contra degeneresecentei celulelor.

Afinele. La fel ca si ceapa rosie sau ca si broccoli, fructele rosii, afinele mai ales, sunt excelente anti-inflamatorii. Sunt foarte bogate in vitamine si minerale si de te ajuta sa iti faci plinul de antocianine, un antioxidant care reduce riscurl de a suferi de unele maladii.

Lasă un răspuns