Mafia III: Rivals Review

Mafia III: Rivals Review dovedeste ca inca este un joc de pseudo-actiune, usor de uitat si ignorat de multi oameni pasionati de jocuri bune.

Mafia III: Rivals Review este un joc nou ce a ajuns prima data pe console si PC si era imposibil sa nu primeasca si un companion pe mobil, iar in cazul lui Mafia 3 pe mobil a ajuns sa se numeasca Mafia III: Rivals. Surprinzator, el este gratuit in Play Store si App Store si a fost testat pe Sony Xperia XZ si pare sa fie foarte captivant si cu grafica excelenta. A fost lansat pe data de 7 octombrie, anul acesta, iar titlul este cam simplu si plin de grinding.

Aparent avem si crampeie de poveste , cam dezlanat spusa , dar grafica arata chiar foarte bine din punct de vedere a atacurilor speciale executate de personaje, atunci cand este momentul potrivit. Mafia III: Rivals este un joc turn based de actiune, bazat doar pe tap-uri pe simbolurile personajelor pentru a ataca. Primim foarte multe elemente, care par inutile la inceput, dar pe parcurs ele sunt foarte folositoare si ajuta la toate soiurile de upgrade-uri de skill-uri sau de atribute ale personajelor.

Personajele din jocul Mafia 3 de pe console si PC apar si pe mobil, dar din pacate carisma lor se apropie de zero. Fiecare personaj are un atribut special, fiecare ajuta cu cate ceva de exemplu sunt personaje care le pot vindecare pe altele, manuitori abili de cutit si tintasi cu mitraliera care pot trage in multipli rivali. Din prima parere trasa grafica arata OK si culmea e ca meniurile arata foarte bine, iar in acest joc avem de 10 ori mai multe meniuri decat avem nevoie, la cat e de simplu arata jocul.

Mafia III: Rivals Review un joc nu foarte popular, pare sa fie gratuit pe Android si iOS si ar trebui sa fie incercat de cati mai multi oameni pentru ca se merita.

Lasă un răspuns