Cumpărarea mobilierului pentru birou

Sa iti alegi mobila pentru birou nu e tocmai cel mai greu lucru din lume, dar chiar si asa cred ca oricui i-ar prinde bine cateva sfaturi in legatura cu achizitiile de genul acesta.

De curand am mutat sediul firmei mele intr-un spatiu ceva mai mare fiindca ne-am mai extins si, fiindca data trecuta nu mi-a placut deloc cum si-au facut treaba cei care s-au ocupat de amenajare, am decis ca de data asta sa cumpar eu birouri directoriale si tot ce mai trebuie si sa o fac de unul singur.

Din fericire in noul sediu avem mult mai mult spatiu la dispozitie, deci nu a trebuit sa imi bat capul prea tare cu tot felul de idei despre cum sa utilizez la maxim fiecare centimetru din incapere. Avand mult loc, mi-am permis sa tratez situatia mai lejer si a iesit, zic eu, destul de bine.

Lucrul pe care l-am tratat cu cea mai mare seriozitate in tot procesul acesta de amenajare a fost cumpararea unor scaune manageriale cat mai confortabile cu putinta. Stiind ca atat eu cat si colegii ne vom petrece foarte multe ore stand pe scaun, in fata laptop-ului, a trebuit sa cumpar niste scaune de birou care sa nu ne provoace dureri de spate.

Dupa ce le-am testat cum am stiut eu mai bine in magazinul de mobila mi-am notat modelele care mi-au placut cel mai mult si m-am dus acasa pentru a cauta pe net review-uri despre scaunele respective. Dupa cateva ore de documentare, m-am intors in magazin si am luat scaunele de birou care aveau cele mai mari rating-uri de la clienti.

Daca v-am spus ca alegerea scaunelor a fost una destul de dificila, la polul opus se afla cumpararea unor canapele pentru birou pe care sa mai stam cu totii la un meci de Fifa cand avem putin timp liber.

Aici alegerea a fost foarte simpla si s-a bazat pe potrivirea culorilor canapelelor cu celelalte piese de mobilier, calitatea materialului (atat cat am putut sa observ la prima vedere) si nu in ultimul rand pretul. Cred ca am facut o alegere buna la fiecare obiect de birou in parte.

Lasă un răspuns