Cum se optimizează din punct de vedere SEO un magazin online?

Magazinele online se optimizeaza diferit de bloguri si de site-urile de prezentare. Este foarte important ca in magazinul online clientul sa ajunga pe produse si nu pe pagini interminabile de text pentru ca vizita lui in magazinul online are loc in primul rand pentru a cumpara, deci il intereseaza produsul.

In magazinele online produsele sunt structurate in cele mai multe cazuri pe categorii ceea ce inseamna ca ai o pagina unde poti include text de calitate, pagina categoriei. Se recomanda sa mentii produsele in partea de sus a paginii, mai exact in ochiul clientului si ulterior sa adaugi descrierea in partea de jos, sub bara de paginare a produselor.

Daca persoana este interesata de informatiile oferite le va citi cu siguranta, daca nu, va trece la urmatoarea pagina de produse, dar ceea ce conteaza este faptul ca botul va citi informatiile pe care tu le oferi si asta conteaza cel mai mult.

Aminteste-ti cand scrii in categorie ca nu te afli pe blog, deci trebuie sa scrii cat mai relevant despre respectiva categorie. Iti recomandam sa incepi cu un titlu care sa ia ochii persoanei care intra. Ulterior adauga o descriere relevanta pentru produsele pe care le oferi.

Foloseste H2 si adauga un titlul sugestiv pentru avantajele pe care clientii le au cumparand respectivele produse. Fa o lista cat mai aersita cu aceste avantaje incercand pe cat posibil sa nu exagerezi. Ulterior poti adauga un H3 cu garantiile oferite de magazinul online si la final o trimitere catre formularul de contact si o invitatie la interactiune pentru clientul tau.

Poti transmite clientului faptul ca va beneficia de consultanta in cazul in care nu stie ce sa cumpere sau nu gaseste produsul dorit. Ai toate elementele de optimizare on-page fara sa plictisesti utilizatorul.

Lasă un răspuns